Експерт: Кличко і Омельченко лідирують тому, що обрали правильну стратегію
Більше 80% кандидатів на місцевих виборах балотуються без виборчих програм, а їх кампанії будуються в беззмістовною площині, і така ж тенденція спостерігається і в Києві. Про це заявив директор всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України" Олексій Кошель.
"Виборцям обіцяють відверто дивні речі на зразок "будівництва контрактної армії" або "зниження тарифів", хоча ні те, ні інше не належить до компетенції місцевої влади. Тому закономірно, що на цих виборах більш високі шанси у кандидатів, які пропонують конкретні ідеї та програми з максимально реалістичними термінами виконання", - заявив Олексій Кошель.
Експерт також зазначив, що нинішній і колишній мери у своїх кампаніях роблять основний акцент на вже вчинені справи, а не обіцянки що-небудь зробити.
"Виборча кампанія Кличко базується на роботі місцевої влади щодо відкриття скверів, реставрації кінотеатру "Жовтень" та Поштової площі, а також ремонту доріг. Тобто фактично пропонує виборцю підвести певний підсумок його роботи як мера. У свою чергу Олександр Омельченко нагадує виборцям про період підйому і розвитку Києва",- додав експерт.
Крім того, Кошель зазначив, що основних кандидатів на крісло столичного голови можна умовно поділити на три групи.
"Перша група - це Кличко і Омельченко. Вони працюють в категоріях реальних справ, тих, які вони робили. Друга група політиків - це ті, хто розглядає передвиборчу кампанію за крісло мера ще й як можливість прорекламувати свою політсилу. Корбан від "Укропу" і Гусовський від "Самопомочі" працюють також в розрахунку на майбутній рейтинг своїх партій, в тому числі і на майбутніх парламентських виборах", - заявив він.
Експерт підкреслив, що для них важливі і певні репутаційні досягнення, нарощування впізнаваності та отримання досягнень для своїх політсил. В третю групу, за словами Кошеля, входять нові політики, які в прискореному темпі намагається побудувати свою передвиборчу кампанію.
"Таких прикладів багато. Зокрема, команда Берези веде чисто мажоритарну кампанію, а його політична партія згадується лише побічно. І в цьому серйозна слабкість кандидата, бо виборцю пропонується тільки окрема особа, а не команда людей, здатних працювати в місцевій владі. Втім, найбільше запитань у виборців виникає до партії "Рух за реформи", яка спантеличила киян приматами на бордах, малозмістовними гаслами і перенасиченням реклами цієї політсили. Тому природно, що на тлі такої незрозумілої і неякісної кампанії в більш виграшній ситуації будуть Кличко і Омельченко, які ведуть кампанії з акцентами на результати своєї роботи", - резюмував Олексій Кошель.