Експерт: Всі парламентські партії, крім Ляшка, витрачають мільйони на рекламу
Радикальна партія Олега Ляшка в ході виборчої кампанії зробила ставку на ідеологію замість реклами. Таку думку висловив політолог Олег Лісний, коментуючи хід виборчої кампанії.
"Місцеві вибори 2015 року ознаменовані величезною кількістю різноманітної реклами і відсутністю реальних справ. Через що спостерігається тенденція, що суспільству набридли порожні обіцянки. А масивні бордові і кампанії на ТБ викликають не більше, ніж відразу у звичайних громадян", - вважає експерт.
За його словами, "такі проекти, як "Рух за реформи", "Самопоміч", "Укроп" і Партія рішучих громадян мало чим запам'яталися, крім величезної кількості реклами, якою вони заполонили міста і села".
"Політичні сили, яким нема чого розповісти про дієві справи для суспільства, намагаються досягти результату багатомільйонними витратами, які можна було б витратити на допомогу бійцям АТО, благоустрій для громадян і багато інших соціальних проектів", - заявив експерт.
Таким чином, за його словами, кошти, вкладені в кампанію, реально працювали б в інтересах виборців. Також політолог закликав не забувати, що ті гроші, які витрачаються зараз, за планом повинні бути "відпрацьовані" після приходу до влади.
Між тим Лісний зазначив, що не всі партії пішли шляхом колосальних витрат на рекламу.
"Деякі політичні сили змінили підхід до самого виборчого процесу та політичної культури. І ведуть свою кампанію не за допомогою зовнішньої реклами, а через зустрічі з виборцями і виконання вже взятих обов'язків", - заявив він.
Зокрема, експерт зазначив Радикальну партію, яка стала лідером "не рекламної" кампанії.
"Адже в переважній більшості радикали зайняті судовими процесами проти патріотів і своїх партійців, відвідуванням сходу України, допомогою бійцям на фронті. По суті, їхній приклад можна розглядати як сучасну громадянську позицію і бажання працювати більше, ніж займатися саморекламою навіть незважаючи на те, що вони перебувають у стані виборчої кампанії ", - підсумував політолог.