Політична реклама на місцевих виборах становить половину витрат партій
"Комітет виборців України" представив результати досліджень нинішньої передвиборної кампанії
На розміщення політичної реклами в рамках місцевих виборів в Україні було витрачено близько 1 млрд грн при загальній вартості виборчих кампаній партій у межах 1,8-2 млрд грн. Про це сьогодні в ході прес-конференції в Києві заявив генеральний директор громадської організації "Комітет виборців України" Олексій Кошель, передає кореспондент РБК-Україна.
"За нашими дослідженнями, близько 1 млрд (грн. - ред.) було витрачено на пряму політичну рекламу - це борди, сітілайти, телевізійна реклама, радіореклама. Також на цих виборах зріс відсоток реклами в мережі Інтернет", - сказав Кошель.
Як зазначив голова КВУ, загалом за два місяці передвиборної кампанії партії витратили від 1,8 млрд до 2 млрд грн.
За його словами, ця виборча кампанія з місцевих виборів в Україні дорожче останньої парламентської кампанії-2014.
"Ми отримали дуже дорогу виборчу кампанію. Цьогорічні вибори дорожче, ніж минулорічні парламентські вибори. І витрати на одного кандидата у 2,5-3 рази перевищують витрати на виборах у Польщі", - додав Кошель.
Нагадаємо, в КВУ назвали три головні проблеми місцевих виборів. Зокрема, йдеться про проблемну роботу деяких тервиборчкомів (ТВК), факти підкупу виборців і неефективну роботу правоохоронців з розслідування виборчих злочинів.
Як повідомлялося, у 80% випадків кандидати порушують правила розміщення агітаційних матеріалів.