ua en ru

Експерт: Пошук ефективного господарника завершився поверненням до Омельченка

Пошук ефективного господарника завершився поверненням до Олександра Омельченка. Таку думку висловив політолог Володимир Цибулько, коментуючи хід виборчої кампанії в столиці.

"Електоральний запит на господарника почався в 2006 році і тривав до 2015 року, і киян не задовольняли ні кандидатури Черновецького, Попова або Кличка. Ні команда Ющенка, команда Януковича - розуміючи значимість Києва, не змогли підібрати потрібного кандидата, який зміг би бути ефективним міським менеджером і завоювати симпатії більшості киян. Точно так же намагається зіграти і команда чинного Президента, нав'язуючи столиці свого ставленика, який ще рік тому мріяв стати гарантом", - вважає експерт.

Він висловив жаль, що після 2006 року Київ став "розмінною монетою в руках центральної влади, а в посаду мера входить в комплекс розподілу портфелів, на рівні міністерств і відомств".

"Приймається до уваги більш квотний принцип, ніж реальний досвід кандидата", - додав політолог.

При цьому, за його словами, спостерігається "втома киян, які бачать занепад Києва, який у свій час називали "Європейською столицею", а сьогодні він вже не може конкурувати навіть з деякими обласними центрами".

"Наприклад, мешканцям міста доводиться слухати про успіх розвитку Львова, Вінниці, Одеси. І ні слова про Київ. Хоча, як у будь-якій цивілізованій країні, столиця повинна бути локомотивом і прикладом для регіонів. Саме тому Києву потрібен господарник, який знає місцеву специфіку і проблематику та вміє вирішувати комунальні проблеми. Свідченням чого є стрімке зростання рейтингу Олександра Омельченка, якого ще навесні ніхто не розглядав у якості кандидата, а вже сьогодні експертне середовище і електорат бачать його, як одного з фаворитів перегонів", - додає Цибулько.

На закінчення експерт зазначив, що для ефективного розвитку міста, йому потрібен керівник, який буде працювати на користь і заради іміджу самої столиці, а не виключно на власний піар для кар'єрного зростання і в інтересах бренду національної партії, яку він представляє.