У Комітеті виборців України (КВУ) порівняли виборчу кампанію кандидатів другого туру виборів мера Києва. Зокрема, як зазначив голова КВУ Олексій Кошель в інтерв'ю газеті "Факти і коментарі", тільки один з кандидатів змістив акценти в бік очікувань виборців.
"Віталій Кличко, один з учасників другого туру виборів, відмовився від використання білбордів. На мій погляд, це вдале рішення в світлі того, що виборці втомилися від зовнішньої реклами, на цих виборах було дуже багато, до того ж вона не завжди була якісною", - сказав експерт.
За його словами, опонент чинного столичного мера народний депутат Борислав Береза стратегічну лінію своєї передвиборчої кампанії не поміняв. Як і в першому турі - це численні білборди та сітілайти з найчастіше радикальними постулатами, це активність в соціальних мережах і участь у ток-шоу.
"Стратегію Віталія Кличка я охарактеризував би як досить спокійну. На мій погляд, кандидат демонструє впевненість у своїй перемозі і не реагує на провокації. Продовжує рухатися в руслі реальних справ: зустрічається з киянами, особисто перевіряє ремонтні роботи і звільняє винних чиновників", - зазначив голова Комітету виборців України.