Лідером передвиборчих перегонів у Кіровограді став БПП "Солідарність", а найвищі шанси перемогти на виборах міського голови - у Андрія Табалова від "Нашого краю". Про це свідчать дані соцопитування, проведеного компанією Active Group.
Згідно з результатами опитування, за партію "Блок Петра Порошенка "Солідарність" готові проголосувати 16,7% від усіх опитаних (22,7% серед тих, хто визначився з вибором). На другому місці - "Наш край" з результатом 10,1% (13,7% серед тих, хтовизначився). На третє місце претендують ВО "Батьківщина" з результатом 8,3% (11,3% від тих, хто визначився), об'єднання "Самопоміч" - 7,2% (9,8% від тих, хто визначився) і "Опозиційний блок" (6,8% і 9,3% відповідно). Практично кожен четвертий житель міста (22,7%) ще не визначився з вибором.
Що стосується рейтингів кандидатів на посаду кіровоградського міського голови, то тут перше місце займає представник "Нашого краю" Андрій Табалов. За нього готові проголосувати 23,4% опитаних (29,7% серед тих, хто визначився). Друге місце - у Андрія Райковіча від БПП "Солідарність", якого підтримують 19,8% кіровоградців (25,1% серед тих, хто визначився). За самовисуванця Артема Стрижакова готові проголосувати 11,9% опитаних (15,1% серед тих, хто визначився). Майже кожен четвертий житель міста ще не визначився, кому віддати свій голос на виборах мера (19,8% опитаних).
За словами голови центру "Третій сектор" Андрія Золотарьова, високий рівень підтримки "Нашого краю" - свідчення попиту на партії, які йдуть на вибори з конкретними програмами щодо поліпшення добробуту жителів регіонів. "Ми спостерігаємо регіоналізацію української політики. І тенденція цих виборів - запит саме на регіональні команди", - підкреслив Андрій Золотарьов. Засновник дослідницької компанії Active Group Андрій Єременко теж відзначає готовність людей голосувати за місцеві проекти. "При явці в 50% рейтинг місцевих сил може вирости в два рази", - зазначив соціолог. Андрій Золотарьов також вказує, що на цих виборах вирішальним фактором стане фактор явки. "Кількість голосів, які отримають учасники виборів, в першу чергу буде залежати від того, чи зможуть вони мобілізувати свій електорат", - упевнений експерт.
Опитування проведене компанією Active Group в період з 6 по 10 жовтня 2015 р. в Кіровограді на замовлення центру "Третій сектор". Всього опитано тисячу вісімсот п'ятьдесят-шість респондентів за репрезентативною вибіркою. Похибка (при довірчій ймовірності 0,95) не перевищує 2,5%.