Політолог: "Феномен Думчева" - це масштабна і системна передвиборна кампанія
"Феномен Думчева" - це в першу чергу продумана і грамотно організована передвиборна кампанія, а завдяки зовнішній рекламі, ефективній роботі від дверей до дверей, адресним проектам, кияни за кілька місяців майже напам'ять вивчили основні програмні положення "Руху за реформи". Про це, коментуючи представлені 12 жовтня результати соціологічного дослідження "Електоральні настрої киян, жовтень 2015", заявив політолог, директор Київського інституту мирних досліджень Андрій Мішин.
"Феномен Думчева" - це, насамперед, масштабна і системна передвиборна кампанія. Кияни за кілька місяців майже напам'ять вивчили основні програмні положення "Руху за реформи" завдяки більш ніж значною зовнішньою рекламою. Але варто додати і ефективну кампанію від дверей до дверей, і адресні проекти, і поштову розсилку, і роботу телефонної лінії. З усіх цих питань бюрократичні та шаблонні дії київської влади значно поступаються команді Думчева. Саме ці фактори і виводять Сергія Думчева у другий тур. Володимир Бондаренко - політик з тридцятирічним минулим і численними скелетами в шафі сьогодні програє Думчеву навіть по "рідному" Святошинського району. Сан Санич Омельченко, який відіграє лише свої бізнес-інтереси і право бути "гуру" серед мерів, не бачить свого виходу у другий тур. Так що чекаємо прориву в столичному політикумі і цікавого другого туру", - резюмує політолог.