ua en ru

Соціологи опублікували останні дослідження передвиборчих настроїв у Києві та Дніпропетровську

На найближчих місцевих виборах у Києві в міськраду проходять "БПП "Солідарність" (27%), "Батьківщина" (12,6%), "Самопоміч" (8,5%), УКРОП (6,9%), "Рух за реформи" (6,1%), "Свобода" (5,7%), "Єдність" (5,3%). Про це свідчать дані контрольних замірів електоральних настроїв на тему: "Битва за столиці: електоральні настрої жителів Києва та Дніпропетровська", проведених Центром досліджень і комунікацій Active Group.

На межі проходження залишаються: "Партія рішучих громадян" (4,8%) і "Опозиційний блок" (3,9%). Не визначилися з вибором - 13% опитаних, інші партії набирають 6,2%.

На виборах мера міста у другий тур виходить Віталій Кличко (37%), а за друге місце борються Олександр Омельченко (10,3%), Борислав Береза (9,7%), в третьому ешелоні йдуть Володимир Бондаренко (8,2%) і Геннадій Корбан (6,8%),

На думку експертів Центру, особливістю київської ситуації є значна різниця між рейтинговими показниками кандидатів у мери Берези і Омельченка і їхніми партійними брендами. При збереженні цієї тенденції єдиною опозиційною силою, здатною стримувати апетити "Солідарності" у Київраді, може залишитися тільки УКРОП. За умови, що електорат Берези буде перетікати до УКРОПу, а близький за духом електорат УКРОПу підтримає мерські амбіції Берези.

У Дніпропетровську шанси на проходження в місцеві ради мають такі партії: "Опозиційний блок" (26,8%), УКРОП 24,4%, "Громадська сила" (11.2%), "БПП "Солідарність "(6,4%), "Батьківщина" (6,3%), "Відродження" (5,1%), "Самопоміч" (4,8%).

На виборах мера міста у другий тур виходять Борис Філатов (30,8%) і Олександр Вілкул (28,5%). У другому турі Борис Філатов набирає 36%, тоді як Олександр Вілкул набирає 29%.

На думку експертів Центру, лідерство Філатова у другому турі досить умовне. Адже, як свідчить практика, електорат Філатова, більш молодий і економічно активний, менш дисциплінований у виборчому процесі, на відміну від електорату Олександра Вілкула. Тому результат кампанії вирішить ступінь мобілізації прихильників кандидатів у другому турі.

Опитування проходило з 12 по 17 жовтня 2015 року. Методом особистого інтерв'ю в кожному місті було опитано 1200 респондентів. Під час дослідження використовувалася імовірнісна випадкова вибірка, яка відображає структуру населення в областях за статтю і віком. Гранична помилка репрезентативності дослідження не перевищує 2,7%,