Майже всю суму Кличко вклав в агітацію в ЗМІ
Діючий мер Києва Віталій Кличко витратив на агітацію перед другим туром виборів міського голови 6,5 млн гривень, його опонент Борислав Береза - 296 тис. гривень. Такі дані в проміжних фінансових звітах щодо використання коштів виборчих фондів з 30 жовтня до 10 листопада кандидати надали столичній ТВК, передає кореспондент РБК-Україна.
Зазначимо, що Кличко майже всю суму витратив на розміщення агітації в ЗМІ і лише 38,8 тис. гривень - на друк листівок. Береза на агітацію в ЗМІ, згідно зі звітом, не витратив ні копійки, а на друк листівок - 70 тис. гривень. Крім того, агітація на бордах обійшлася Березі в 226 тис. гривень, в той час як Кличко на борди не витрачався.
Згідно фінзвітам, на другий тур виборів Кличко витрачав власні кошти, а Береза - добровільні внески фізосіб.
Зазначимо, загалом вибори в Києві коштували Кличку в 26,7 млн гривень. За даними столичної ТВК, Береза не надав повний фінансовий звіт про проведення першого туру виборів.
У штабі Борислава Берези РБК-Україна пояснили, що їх кандидат дійсно не подавав окремий фінансовий звіт щодо вартості виборчої кампанії у першому турі столичних виборів тому, що відповідні витрати були прописані в звіті "Партії рішучих громадян", лідером якої і є Береза.
Загальна вартість виборчої кампанії столичного відділення партії становила 1,35 млн гривень.
Нагадаємо, "Опора" констатує відсутність фінансової прозорості виборчого процесу.