Зокрема, політологи відзначили серед головних трендів виборчої кампанії 2015 року проведення віртуальної виборчої кампанії усіма її учасниками загалом
В ході прес-конференції в Києві політологами було зроблено ряд заяв стосовно передвиборчої компанії 2015. Юрій Войтенко розповів, що політсили виборчих перегонах 2015 року вводять в оману виборців гаслами про "контрактну армію" та "справедливі тарифи", оскільки відповідні питання не вирішуються на місцевому рівні.Також директор Агентсва моделювання ситуацій Віталій Бала охарактеризував головні тренди виборчої кампанії 2015 року. Повідомляє кореспондент РБК-Україна.
"Дивлячись на гасла багатьох політичних сил і бігборди... таке уявлення, що в нас будуть не місцеві вибори, а парламентські вибори. Наприклад, "Відродження" - "Скасувати грабіжницькі тарифи уряду". Як на місцевому рівні можна це зробити. Немає таких повноважень. Наприклад, "Батьківщина" і "Самопоміч" пише "Контрактна армія". Як на місцевому рівні можна контрактну армію зробити?",- сказав Войтенко.
Політолог припустив, що політичні партії таким чином орієнтуються на неосвіченого виборця, який не розуміє, які повноваження депутатів місцевого рівня, а питання тарифів чи контрактної армії вирішуються на державному рівні.
Крім того, політологи відзначили, що головними трендами виборчої кампанії 2015 року стала реєстрація псевдо-партії "Самопоміч", ведення кампанії фейковою "Партією зла" та проведення віртуальної виборчої кампанії усіма її учасниками загалом.
"Головний тренд - це те, що вперше, фактично, використовується бренд політичної сили , маю на увазі партію "Самопоміч", яка виходить в трійку лідерів і друге, що в Києві мене здивувало, що коли нинідіючий міський голова на бігбордах звітує перед громадянами, що він зробив",- розповів директор Агенства моделювання ситуацій Віталій Бала.
За його словами, ця виборча кампанія не запам'ятаєтся вкладенням коштів у благоустрій міст та сіл, зокрема будівництвом дитячих майданчиків, фарбуванням бордюрів тощо, а є такою собі віртуальною з використанням гасел національного характеру , які не мають зв'язку з місцевою проблематикою.
"По великому рахунку ця кампанія може стати найбільш віртуальною виборчою кампанією, особливо на місцевому рівні за всю історію",- додав він.
За словами політолога Юрія Войтенка, одним із трендів виборчої кампанії 2015 року є присутність реклами фейкової " Партії Зла".
Нагадаємо, наразі в Києві зареєстровано вже 18 кандидатів на посаду мера, серед них Дарт Вейдер.